Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

Και κοιλιά περίδρομο!

Έπαιξα βρώμικα, το παραδέχομαι. Το χτύπημα ήταν κάτω από τη ζώνη και αδικαιολόγητο για ένα μαντράχαλο σαν την αφεντομουτσουράνα μου. Αλλά επειδή μάλλον έχουν δίκιο οι κυνικοί ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, το αποτέλεσμα έσβησε κάθε ίχνος τύψης, η οποία εδώ που τα λέμε δε μου είχε κάνει και τη ζωή ποδήλατο. Εξηγούμαι. Γκρίνια στη μάνα μου μετά την εθιμοτυπική ερώτηση "πώς τα πάτε" για το ότι ο αδερφός Νικολάκης δε με προσέχει τώρα που εγώ βαράω υπερωρίες στο ίδρυμα ενώ αυτός κάθεται. Ακολουθεί το νομοτελειακά αναμενόμενο feedback-κράξιμο της μάνας μου στον αδερφό μου. Έπεται ο εξάψαλμος του αδερφού σε μένα. "Καλά ρε, πήρες τη μαμά και κλαιγόσουνα"; Ο στόχος επετεύχθη όταν πληγώθηκε ο μαγειρικός εγωισμός του κατηγορούμενου, ο οποίος στην προσπάθειά του να βγει από το στενό μαρκάρισμα της οικογένειας, υπερέβαλε μαγειρικόν εαυτόν. Αποτέλεσμα:
Τρίτη: Λαζάνια με σπανάκι, κιμά και λιωμένο τυρί στο φούρνο. Τρώγαμε όλη μέρα, ακόμα και στον ύπνο μας.
Τετάρτη: Τσιπούρα στο φούρνο, γεμιστή με φινόκιο, άνιθο, μανιτάρια και σκόρδο. Σερβιρίστηκε και καταβροχθίστηκε με σχετική σως με βάση τη μαγιονέζα και πατάτες φούρνου.
Πέμπτη: Φασολάδα με πιπεριές και λουκάνικο. Πλαισιώθηκε από καπνιστό τυρί Μακεδονίας και σαρδέλες. 
Δεν ξέρω για πόσο θα λειτουργεί αυτό το αντανακλαστικό, αλλά αφού είδα ότι λειτουργεί, δεν πρόκειται να το αφήσω ανεκμετάλλευτο!

6 σχόλια:

  1. Kώστα, μια χαρά τα κατάφερες μου φαίνεται! Και για τον αδερφό σου τι να πω,δεν έχω λόγια..Τον παντρεύομαι!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι, ναι δεν έχω παράπονο! Να το τρέξουμε το συνοικέσιο, δε θα χάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. giatre mou milame gia poly ypoulo ktipima kato apo tn mesi kai liga les alla o skopos paraagiase ta mesa!!!mazi sou eimai pados typseis kai anxos miden!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτά θέλω, στήριξη για να συνεχίσω το ελεεινό μου έργο! Είμαι σκουλήκι. Είμαι αλητήριος. Αλλά τρώω καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τακτικές που θα ζήλευαν μεγάλοι στρατηλάτες! Σα να το ζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κυκλωτική κίνηση! Ούτε ο Μέγας Αλέξανδρος στα Γαυγάμηλα, σου λέω. Θα προσπαθήσω να ρεφάρω μερικώς σήμερα με μπριάμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή