Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Να χαρώ εγώ αντανακλαστικά...!

«Ο μηχανισμός υπάρχει, εκεί που υπήρχε το απόλυτο μηδέν. Είναι ένα ασφαλές καταφύγιο για τη χώρα μας», δήλωσε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε πως η ενεργοποίηση του θα κριθεί με γνώμονα το συμφέρον της χώρας. «Δείξαμε τη βούληση να βάλουμε τάξη στη χώρα. Τα σοσιαλιστικά μου αντανακλαστικά ήταν να προστατεύσω τη χώρα από τη χρεοκοπία»

Γιώργος "no more little George" Παπανδρέου, 16.4.2010.

Μπράβο ξεφτέρι μου. Αητέ μου. Τσακάλι μου. Για να τιμήσω κι εγώ αυτά τα αντανακλαστικά, τα λεγόμενα και του χαμού, παραθέτω τα πονήματα του όντος με τις πλέον οξυμένες αντιδράσεις στην αλυσίδα της εξέλιξης. Α...! Κι όποιος έχει κότσια, ας τολμήσει να τον ξαναπεί Γιωργάκη (ή little George)...
Ραντανπλαν - Τεύχος 12 - Το ξεφτέρι

                                                             

ΥΓ. Τι διάολο έχω πάθει και τους βλέπω όλους Ραντανπλαν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου