Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Θρίαμβος !

Σου έχουν δώσει ένα δάνειο με όρους που ούτε αποικιοκράτες δε θα διανοούνταν. Είναι εν γνώσει των δανειστών σου ότι είναι αδύνατο να ανταποκριθείς στις υποχρεώσεις που προκύπτουν από αυτό.  Τάχα μου παρακαλάς (ή διαπραγματεύεσαι, ανάλογα με τον δημοσιογράφο που ενημερώνει), τάχα μου σου κάνουν τους δύσκολους και τελικά οι όροι τροποποιούνται με επιμήκυνση της αποπληρωμής και μείωση επιτοκίου. Επιτυχία; Θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε (όχι απαραίτητα να συμφωνήσουμε) αν ως αντάλλαγμα δεν έχεις αναλάβει νέα δέσμευση να πουλήσεις δημόσια περιουσία αξίας 50 δις! Μυστήρια πράγματα, Γιώργο... 

2 σχόλια:

  1. πες τα! Και εγώ δυσκολεύομαι πολύ να καταλάβω προς τι η τόση χαρά σε αυτά τα ΜΜΕ...λέω μάλλον ότι θα φταίει ότι είμαι ξανθιά και άμυαλη, αυτό θα φταίει που δεν πιάνω το νόημα της "σωτηρίας" που με ταϊζουν. καλημέρα:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά η μόνη τέχνη η οποία ανθεί στην Ελλάδα είναι αυτή της προπαγάνδας. Εκτός αν φταίει ότι είμαι κι εγώ ξανθός κι άμυαλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή