Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Εισερχόμενα

from GAP:
Hi mate! Με πήρες χαμπάρι βρε παλιοκουφάλα (ο Πάγκαλος μου έμαθε αυτό το trash talking)! Μου το έλεγε η mommy και δεν την πίστευα. Τελικά οι Έλληνες είναι πολύ ηλίθιοι, σίγουρα πιο ηλίθιοι από μένα. Από την άλλη πρέπει να αποκαταστήσω το όνομα του πατρός μου (τα καθαρευουσιάνικα μου τα έμαθε ο ποιητής Χυτήρης). Ο γέρος μου σας δούλευε μόνο με μια Αυριανή στο πλευρό του. Εγώ, mate, έχω πυρηνικό οπλοστάσιο. Τι Μπάμπηδες, τι Όλγες, τι Γιάννηδες, από όλα έχει ο προπαγανδιστικός μπαχτσές. Στην αρχή, που λες, μου είχε πέσει βαρύ το πρωθυπουργιλίκι, με είχε εξαντλήσει. Σκεφτόμουν να πέσω στα πατώματα για λίγη από την ντόπα του Σγουρού. Για να καταλάβεις, με έπιασε ο personal trainer στο γυμναστήριο και μου είπε "Γιώργο σύνελθε. Αυτή η μαλακία σε έχει κάνει αγνώριστο.Ούτε εκατό κιλά στον πάγκο δεν μπορείς να σηκώσεις". Μέχρι που παρέδωσα τα κλειδιά στους Τροϊκανούς και τώρα πετάω! Όταν με το καλό τελειώσεις την ειδικότητα σε τέσσερα χρόνια και είσαι μακροχρόνια άνεργος, από το να αποτριχώνεις μπούτια και κωλοραφές στα Πρίνου, να έρθεις μια βόλτα από δω να δεις πώς περνάμε, να βγάλεις και κάνα χαρτζιλικάκι. Έτσι κι αλλιώς, εγώ ακόμα εδώ θα είμαι! Have fun...!
Υ.Γ. Βρήκα ένα ωραίο graffiti κάπου στη Νέα Σμύρνη αλλά δεν κατάλαβα τι σημαίνει. Μήπως μπορείς να βοηθήσεις; Thnx!



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου